růže
Hormonální antikoncepce - prostě ženám rozumí

Špinění na počátku užívání HA

dobry den na doporuceni lekare jsem zacala pouzivat hormonalni antikoncepci belara ale po menstruacnim cyklu spinim.chtela jsem se zeptat jak dlouho budu jeste spinit?v letacku pisi ze to bude trvat 1 az 3 mesice nez to vymizi?chtela jsem se zeptat jestli to treba po tydnu od menstruace vymizi nebo ne!dekuju

Užíváte nešetrnější pilulku, která je na našem trhu k dispozici. Postupně u Vás snižuje tvorbu hormonů a minimálně zatěžuje játra. Proto u Vás dochází k nepravidelnému špinění nebo i k mírnému tlaku v prsou. Účinek antikoncepce tím však není nijak ohrožen a Mohu Vám jenom poradit, abyste byla trpělivá. Za 3 měsíce by mělo špinění skutečně ustoupit a i vlastní měsíčky mohou být velmi slabé. Tento stav je pro Vás výhodnější než opakované silné menstruování s rizikem nežádoucího těhotenství. Buďte trpělivá – já Vám držím palce.

©2004-2017 Pears Health Cyber, s. r. o. | Právní prohlášení